Tuesday, November 23, 2010

你真的不懂····

我不想说你是谁,也许对你来说我真的不重要···难道就一秒你都没有把我看得重要吗?我对你可以说着的很失望···每一次坐在你的身边,我都会感到害怕···到底,我在怕什么?我也很想懂···现在的我很希望你可以快快出国····出国读书也好,怎样都好····不要出现在我面前就好······你真的不懂,你的一句话,可以令我哭····你真的不懂,我在你身边,我会感到害怕···你真的不懂,你出事的时候,我有多害怕···你真的不懂,当你每一次答应我说你会帮我这样那样,我就一直记得····这一些,我想你真的不懂····时间一秒秒得过····你真的变了····也许我们都变了···你只是我生命一个曾经!希望我们不会再见··你有你的生活····我有我的阳光··· 你真的fucking重要····我对你来说,就像随手可以丢掉的东西···
Fuck Holy shit !Stop giving me any hopes , don't make me fall till die .
It's over.Anythings i made for you ,
Just because i 'm too stupid and too free to make those shit for you ....
Do you know how much time i used for making the holy shit ?
You don't know right ?
I took to school , while teacher teaching , i'm doing that shit for you !
You 're too important for me ...
But ......
What am i for you ?
A rubbish ?
HALO , STRANGER 
BYE    , STRANGER 
GO LOVE THEM FOREVER
SHINNLENG BAI HERE !
PUT U ASIDE :P






   

No comments:

Post a Comment